nieaktualne (10/2021) Dostawa, w tym wdrożenie systemu telefonii VoIP wraz z telefonami oraz świadczenie usług w zakresie wsparcia tego systemu przez 36 miesięcy

Karty podstawowe

Wersja do wydrukuWyślij e-mailemPDF version

Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym, zwane dalej „postępowaniem", zostało przygotowane i jest prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) oraz w oparciu o przepisy aktów wykonawczych, obowiązujące w dniu wszczęcia postępowania. 

Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl/pn/urpl/demand/notice/public/38425/details (dalej „platforma”). Składanie ofert wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, wnoszenie pytań i przekazywanie wyjaśnień treści SWZ, informacji, zawiadomień odbywa się za pośrednictwem platformy.

W następstwie pytań otrzymanych od dwóch wykonawców, w dniu 14 września br. zamawiający udzielił odpowiedzi/wyjaśnień dotyczących niektórych wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia/Umowy (OPZ) w ramach załącznika nr 1 do SWZ (plik pn. 20210914 wyjaśnienie treści SWZ).

Zapraszamy do składania ofert w terminie upływającym w dniu 17 września 2021 r. o godzinie 10:00.

Oferty proszę składać na aktualnym formularzu zawartym w pliku pn. 20210914 formularze_załączniki nr 1-4 do SWZ_aktualizacja zał. nr 1

W dniu 8 października 2021 r. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w unieważnionym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania o udzielenia zamówienia w tym samym lub podobnym przedmiocie.

 

Opublikowany przez:
urpl_redaktor
Data publikacji:
wtorek, Wrzesień 7, 2021 - 09:48