(08/2018) Dostawa urządzeń skanujących i drukujących, przeznaczonych do systemu elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD) oraz dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych

Karty podstawowe

Wersja do wydrukuWyślij e-mailemPDF version

W dniu 22 października br. zamawiający wprowadził zmianę w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), polegającą na usunięciu z opisu przewodowych czytników kodów kreskowych (na str. 17 SIWZ) elementu pn. "czas pracy na akumulatorze - co najmniej 10 godzin", ponieważ taki parametr nie występuje w tego typu urządzeniach. Powyższe stanowiło oczywistą omyłkę pisarską. Dodatkowo w ww. opisie usuwa się elementy pn. "pamięć - minimum 500 kodów" oraz "ilość skanów - minimum 30 000 po naładowaniu".

W następstwie pytań wykonawców zamawiający dokonal w dniach 24-26 października br. wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ w zakresie dot. niekórych parametrów skanerów, drukarek i czytników kodów kreskowych, określonych w ramach zadania nr 1 w pkt 1 załącznika nr 1 do SIWZ oraz w zakresie dot. maksymalnej mocy zasilacza komputerów stacjonarnych typu All-in-One, określonej w ramach zadania nr 2 w pkt 2 załącznika nr 1 do SIWZ. 

Powyższe zostało uwzględnione także w treści pliku "20181026 formularze_załączniki nr 1-4 do SIWZ - aktualizacja", który prosimy stosować w celu złożenia oferty oraz oświadczeń. 

Aktualny (przedłużony) termin składania ofert upływa w dniu 30 października 2018 r. o godz. 10:00.

Na kopercie/zewnętrznym opakowaniu zawierającym dokumentację ofertową proszę zamieścić informację uwzgledniającą aktualny termin otwarcia ofert, tj. 30 października 2018 r. godz. 11:00

Opublikowany przez:
urpl_redaktor
Data publikacji:
czwartek, Październik 18, 2018 - 15:48