Ogłoszenie 78888 Specjalista ds. obsługi administracyjno-gospodarczej Urzędu w Wydziale Gospodarczym w Biurze Administracyjno-Gospodarczym

Wersja do wydrukuWyślij e-mailemPDF version

Ogłoszenie nr 78888

Data ukazania się ogłoszenia: 27.05.2021 r.

Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Specjalista  ds. obsługi administracyjno-gospodarczej Urzędu w Wydziale Gospodarczym
w Biurze Administracyjno-Gospodarczym

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Warszawa
 

ADRES URZĘDU:

URZĄD REJESTRACJI PRODUKTÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH
ALEJE JEROZOLIMSKIE 181 C
02-222 WARSZAWA


WARUNKI PRACY

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 C, niebędący własnością URPLWM i PB, częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Niedostosowanie budynku dotyczy wind. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są od parteru do VI piętra.

ZAKRES ZADAŃ

  • Monitorowanie stanu technicznego urządzeń w pomieszczeniach najmowanych przez Urząd w zakresie określonym zawartymi umowami, prowadzenie spraw związanych z obowiązującymi przeglądami, konserwacjami, naprawami, serwisem urządzeń biurowych w obiektach użytkowanych przez Urząd
  • Sporządzanie planów wydatków i prowadzenie spraw w zakresie finansowo księgowym w tym: pobieranie zaliczek na zadania realizowane w ramach działalności Wydziału wymagające pokrycia kosztów w formie gotówkowej, rozliczanie faktur, potwierdzanie i rozliczenie korzystania z samochodów niebędących służbowymi wykorzystywanych w celach służbowych (taksówki), prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem mediów, a także dokonywanie drobnych, doraźnych zakupów na potrzeby kierownictwa Urzędu oraz Biura Administracyjno – Gospodarczego oraz zakupów związanych z wyposażeniem w artykuły bhp
  • Przygotowywanie projektów umów w zakresie użytkowania (eksploatacji) najmowanych pomieszczeń biurowych oraz nadzór nad prawidłową ich realizacją w tym m.in. monitorowanie i koordynowanie pracy pracowników gospodarczych oraz firm remontowych, rozliczanie konserwatora z materiałów przez niego pobieranych, zlecanie legalizacji sprzętu ppoż. prowadzenie gospodarki odpadami niebezpiecznymi
  • Koordynowanie pracy kierowców, realizowanie napraw i prowadzenie rozliczeń kosztów eksploatacji samochodów służbowych, kontrolowanie norm zużycia paliwa, oleju i ogumienia oraz przestrzeganie terminów okresowych badań technicznych przedłużających ważność dowodu rejestracyjnego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze związanym z obsługą administracyjno-gospodarczą
  • Znajomość przepisów i zagadnień związanych z eksploatacją budynków
  • Znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość Ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość Ustawy Prawo Budowlane
  • Umiejętność biegłej obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Komunikatywność, znajomość technik negocjacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Umiejętność zarządzania nieruchomościami

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania na stronie http://bip.urpl.gov.pl w zakładce praca – druki dla osób ubiegających się o pracę.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 7 czerwca 2021 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    Aleje Jerozolimskie 181 C
    02-222 Warszawa
    z podaniem numeru ogłoszenia: 78888

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że: 

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Rejestracji Produktów  Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, adres: Urząd Rejestracji Produktów  Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181C, 02-222 Warszawa („Urząd”),

2) w Urzędzie został ustanowiony Inspektor Ochrony Danych – kontakt: iod@urpl.gov.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody,

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu,

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji ww. procesu rekrutacji oraz 3 miesiące po jej zakończeniu,

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi
co najmniej 6%.

Metody i techniki naboru:
I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydatkę/ kandydata,

II etap - rozmowa z kandydatką/kandydatem
Inne informacje:
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/kandydaci spełniające/spełniający wymagania formalne zapraszane/zapraszani są na rozmowę, o czym powiadamiane/powiadamiani są telefonicznie lub drogą mailową..
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Nabór będzie prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 / 492 11 43.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: życiorys, list motywacyjny, oświadczenia, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz kwestionariusz osobowy.

Opublikowany przez:
urpl_redaktor
Data publikacji:
środa, Czerwiec 2, 2021 - 08:38