Sukcesywna dostawa i odnawianie podpisów elektronicznych przez 4 lata od dnia zawarcia umowy

Karty podstawowe

Wersja do wydrukuWyślij e-mailemPDF version

W procedurze udzielenia zamówienia w drodze zapytania ofertowego komunikacja między zamawiającym a oferentami/wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy elektronicznej dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl/pn/urpl/demand/notice/public/93408/details oraz runda dodatkowa dot. wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie do 18 maja br., dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/2/113601. Składanie ofert, wnoszenie pytań i przekazywanie wyjaśnień, zawiadomień odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy w sposób określony w zapytaniu ofertowym.

 

Opublikowany przez:
urpl_redaktor
Data publikacji:
środa, Maj 10, 2023 - 10:45