105686 - Referent ds. obsługi biurowej i baz danych w Departamencie Nadzoru i Badań Klinicznych Wyrobów Medycznych

Wersja do wydrukuWyślij e-mailemPDF version

Ogłoszenie nr 105686

Data ukazania się ogłoszenia: 07.09.2022 r.

Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Referent ds. obsługi biurowej i baz danych

w Departamencie Nadzoru i Badań Klinicznych Wyrobów Medycznych

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1
 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Warszawa
 

ADRES URZĘDU:

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
Aleje Jerozolimskie 181 C,
02-222 Warszawa


WARUNKI PRACY

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.

Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się
w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier
w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub
w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.

 

 

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie prac pomocniczych związanych z obiegiem dokumentacji w departamencie w celu wspomagania właściwego jej funkcjonowania, w tym m.in. przygotowywane i przekazywanie dokumentacji do archiwizacji, porządkowanie dokumentacji, segregacja akt i ich kwalifikacja, układanie akt, opisywanie teczek aktowych z wyszczególnieniem nazw akt, numerów teczek, roku, okresu przechowywania, kategorii akt, ewidencjonowanie akt w formie spisów zdawczo-odbiorczych lub protokołów zdawczo-odbiorczych
  • Wprowadzanie/uzupełnianie danych w bazie danych incydentów i zewnętrznych działań korygujących dotyczących bezpieczeństwa oraz EZD prowadzonych przez Departament , w tym w szczególności: wprowadzanie, uzupełnianie, zbieranie, archiwizowanie i przekazywanie danych właściwym pracownikom, komórkom organizacyjnym lub podmiotom
  • Wykonywanie czynności związanych z dokumentacją w procesach realizowanych w obrębie Departamentu oraz innymi dokumentami wytworzonymi na jej podstawie w wyznaczonym obszarze
  • Sporządzanie okresowych analiz/zestawień/sprawozdań z działalności komórki organizacyjnej w wyznaczonym obszarze

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • umiejętność biegłej obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność samodzielnego organizowania pracy
  • zorientowanie na osiąganie celów
  • doskonalenie zawodowe
  • identyfikacja z misją Urzędu
  • pozytywne podejście do klienta
  • otwartość na zamiany
  • rzetelność i terminowość
  • skuteczna komunikacja
  • radzenie sobie z presją
  • rozwiązywanie problemów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania na stronie http://bip.urpl.gov.pl w zakładce praca – druki dla osób ubiegających się o pracę.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru do pobrania na stronie http://bip.urpl.gov.pl w zakładce praca – druki dla osób ubiegających się o pracę.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17 września 2022 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
    Aleje Jerozolimskie 181 C,
    02-222 Warszawa
    z podaniem numeru ogłoszenia 105686
  • Dokumenty można składać osobiście w siedzibie Urzędu, przesłać pocztą, za pośrednictwem ePUAP lub poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@urpl.gov.pl - z podaniem numeru ogłoszenia w tytule wiadomości

 

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:

 

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Rejestracji Produktów  Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, adres: Urząd Rejestracji Produktów  Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181C, 02-222 Warszawa („Urząd”),

2) w Urzędzie został ustanowiony Inspektor Ochrony Danych – kontakt: iod@urpl.gov.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody,

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu,

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji ww. procesu rekrutacji oraz 3 miesiące po jej zakończeniu,

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

 

 

INNE INFORMACJE:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Metody i techniki naboru: 
I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydatkę/ kandydata, 
II etap – rozmowa z kandydatką/kandydatem. 

Inne informacje:

Wysokość wynagrodzenia zasadniczego ok. 3 600 zł brutto
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/kandydaci spełniające/spełniający wymagania formalne zapraszane/zapraszani są na rozmowę kwalifikacyjną,
o czym powiadamiane/powiadamiani są telefonicznie lub drogą mailową.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Nabór może być prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 / 4921354
 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: życiorys, list motywacyjny, oświadczenia, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz kwestionariusz osobowy.

 

Opublikowany przez:
urpl_redaktor
Data publikacji:
poniedziałek, Wrzesień 12, 2022 - 14:39