Ogłoszenie 77567 Audytor Wewnętrzny Samodzielne Stanowisko ds. Audytu Wewnętrznego i Kontroli

Karty podstawowe

Wersja do wydrukuWyślij e-mailemPDF version

Ogłoszenie nr 77567

Data ukazania się ogłoszenia: 28.04.2021 r.

Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Audytor wewnętrzny

Samodzielne Stanowisko ds. Audytu Wewnętrznego i Kontroli

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Warszawa
 

ADRES URZĘDU:

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 
Aleje Jerozolimskie 181 C, 
02-222 Warszawa


WARUNKI PRACY

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin. 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: 
Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 C, niebędący własnością URPLWM i PB, częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Niedostosowanie budynku dotyczy wind. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są od parteru do VI piętra.

 

ZAKRES ZADAŃ

·koordynowanie funkcji audytu wewnętrznego w urzędzie – odpowiednie stosowanie przepisów ustawy o finansach publicznych dotyczące kierownika komórki audytu wewnętrznego,

·kierowanie pracą Samodzielnego stanowiska do spraw Audytu Wewnętrznego i Kontroli, z wyłączeniem zadań
w zakresie kontroli wewnętrznej, przeprowadzanie zadań audytowych (zadań zapewniających i czynności doradczych) w obszarze funkcjonowania urzędu oraz monitorowanie stanu realizacji zaleceń i przeprowadzanie czynności sprawdzających wykonanie zaleceń audytowych,

·opracowywanie rocznego planu audytu, w tym wykonywanie analizy ryzyka w obszarze funkcjonowania urzędu
na potrzeby planowania rocznego audytu oraz sprawozdania z jego wykonania oraz innych informacji wynikających z realizacji funkcji audytu wewnętrznego w urzędzie,

·prowadzenie dokumentacji zadań audytowych i innej dokumentacji audytu wewnętrznego,

·przygotowywanie propozycji procedur wewnętrznych audytu wewnętrznego i ich aktualizacji, 

·udział w obsłudze organizacyjnej przebiegu kontroli zewnętrznych, w szczególności bieżąca współpraca z organami kontrolującymi, prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych oraz opracowywanie zbiorczych informacji o stanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych z kontroli zewnętrznych na podstawie danych przekazanych przez właściwe komórki organizacyjne,

·wspieranie procesu zarządzania ryzykiem, w szczególności monitorowanie działań podejmowanych przez właścicieli ryzyk i informowanie kierownictwa Urzędu o stanie tych działań

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe

·doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lat na stanowisku audytora wewnętrznego, w tym 2 lata doświadczenia
w kierowaniu lub koordynowaniu funkcji audytu wewnętrznego

· jeden z certyfikatów Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Profesional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartared Certified Accountans (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assesment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA), Chartared Financial Analyst (CFA), lub

·złożenie w latach 2003 – 2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją egzaminacyjną powołana przez Ministra Finansów, lub

·uprawnienia biegłego rewidenta, lub

  • dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydany przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych
  • bardzo dobra znajomość standardów audytu wewnętrznego i standardów kontroli zarządczej
  • znajomość przepisów o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych
  • umiejętność sporządzania analiz i wnioskowania na ich podstawie
  • umiejętności interpersonalne
  • umiejętność podejmowania decyzji i ustalania priorytetów
  • kreatywność, odpowiedzialność
  • umiejętność działania pod presją czasu, w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze, zarządcze lub administracyjne

·Staż pracy: co najmniej 5 lat ogólnego stażu pracy (w tym 2 lata w administracji rządowej)

·znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

·znajomość Ustawy o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

 DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru określonego w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 62, poz. 286 z późn. zm.) do pobrania na stronie http://bip.urpl.gov.pl w zakładce praca – druki dla osób ubiegających się o pracę.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10 maja 2021 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 
    Aleje Jerozolimskie 181 C, 
    02-222 Warszawa 
    z podaniem numeru ogłoszenia 77567

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Rejestracji Produktów  Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, adres: Urząd Rejestracji Produktów  Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181C, 02-222 Warszawa („Urząd”),

2) w Urzędzie został ustanowiony Inspektor Ochrony Danych – kontakt: iod@urpl.gov.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody,

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu,

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji ww. procesu rekrutacji oraz 3 miesiące po jej zakończeniu,

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Metody i techniki naboru: 
I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydatkę/ kandydata, 
II etap – test sprawdzający wiedzę kandydatki/kandydata: 
- test jednokrotnego wyboru, 
III etap - rozmowa z kandydatką/kandydatem
Inne informacje: 
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. 
Kandydatki/kandydaci spełniające/spełniający wymagania formalne zapraszane/zapraszani są na test o czym powiadamiane/powiadamiani są telefonicznie lub drogą mailową. 
Kandydatki/kandydaci, które/ którzy uzyskały/ uzyskali wymagane minimum punktów (50%) z przeprowadzonego testu wiedzy zapraszane/zapraszani są do udziału w kolejnym etapie. 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. 
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 / 49-21-143 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. 

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: życiorys, list motywacyjny, oświadczenia, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz oświadczenia oraz kwestionariusz osobowy.

 

Opublikowany przez:
urpl_redaktor
Data publikacji:
wtorek, Kwiecień 27, 2021 - 13:38