(12/2020) Rozbudowa macierzy dyskowej produkcji NetApp

Karty podstawowe

Wersja do wydrukuWyślij e-mailemPDF version

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zwane dalej "postępowaniem", zostało przygotowane i jest prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) oraz w oparciu o przepisy aktów wykonawczych, obowiązujące w dniu wszczęcia postępowania, z uwzględnieniem przepisów rozporzadzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126, ze zm.) dalej "rozporządzenie ws. rodzajów dokumentów", a także rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. poz. 1320, ze zm.) dalej "rozporządzenie ws. użycia środków komunikacji elektronicznej". 

Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia ws. użycia środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy elektronicznej dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl/pn/urpl/demand/notice/public/17588/details (dalej „platforma”). Składanie ofert wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, wnoszenie pytań i przekazywanie wyjaśnień treści SIWZ, informacji, zawiadomień odbywa się za pośrednictwem platformy.

Ze względu na szczególny rodzaj urządzeń objętych zamówieniem, zamawiający dokonał w dniu 23 września br. zmiany treści § 7 IPU (załącznik nr 6 do SIWZ), który ustala się w następującym brzmieniu.

 § 7.

  1. Z tytułu należytego wykonania zobowiązań wynikających z Umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie stanowiące całkowitą cenę brutto ………….. Pln (słownie złotych: …………..), zawierającą należny podatek od towarów i usług. Zamawiający nie ponosi innych kosztów niż objęte ww. wynagrodzeniem.
  2. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje cenę z tytułu sprzedaży na rzecz Zamawiającego wszystkich Urządzeń wraz z Oprogramowaniem oraz wszelkie koszty związane z wykonaniem Umowy, w tym dotyczące ubezpieczenia, transportu, załadunku, rozładunku, gwarancji udzielonej na Urządzenia wraz z Oprogramowaniem, a także wykonania usług gwarancyjnych, w tym wsparcia technicznego w okresie 3 lat od dnia odbioru Urządzeń wraz z Oprogramowaniem przez Zamawiającego, nawet jeżeli koszty te nie zostały wprost wyszczególnione w treści Umowy.
  3. Wynagrodzenie określone w ust. 1, płatne będzie przez Zamawiającego na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę w dniu następnym po sporządzeniu bez zastrzeżeń przez Strony Protokołu odbioru. Wykonawca oświadcza, że rachunek bankowy, który będzie wskazany na fakturze został otwarty w związku z prowadzoną przez Wykonawcę działalnością gospodarczą, zgłoszony i ujawniony w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej. Zamawiający dokona zapłaty na podstawie faktury wystawionej zgodnie z mechanizmem podzielonej płatności.
  4. Faktura, o której mowa w ust. 3, musi określać w szczególności numer Umowy, nazwę i liczbę Urządzeń odebranych przez Zamawiającego, cenę jednostkową oraz cenę brutto.
  5. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy na podstawie Protokołu odbioru podpisanego przez Strony bez zastrzeżeń, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany w prawidłowo wystawionej fakturze, w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
  6. W przypadku faktury wystawionej niezgodnie z obowiązującymi przepisami lub postanowieniami Umowy, jej zapłata zostanie wstrzymana do czasu otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury korygującej lub potwierdzenia przez Wykonawcę zmian, które Zamawiający wprowadzi notą korygującą. Termin zapłaty w takim przypadku rozpoczyna swój bieg po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury korygującej lub po sporządzeniu przez Zamawiającego noty korygującej.
  7. Za dzień zapłaty Strony uznają dzień obciążenia kwotą zapłaty rachunku bankowego Zamawiającego. Strony obowiązuje 14-dniowy termin zapłaty, niezależnie od terminu płatności podanego w fakturze.

Zapraszamy do składania ofert w terminie upływającym w dniu 29 września 2020 r. o godz. 10:00. 

Opublikowany przez:
urpl_redaktor
Data publikacji:
poniedziałek, Wrzesień 21, 2020 - 12:35